ישראל MBCT | מה התועלת שבתרגול מיינדפולנס בהקשר של דיכאון?

מה התועלת שבתרגול מיינדפולנס בהקשר של דיכאון?

מיינדפולנס איננו רק טכניקה אלא הלוך רוח ואופן התנהלות.
תרגול עקבי של מיינדפולנס ומדיטציה לאורך זמן יאפשרו לך:

  • להכיר באופן קרוב ומעמיק את דפוסי החשיבה והתודעה,
    דבר המסייע לזהות ירידות במצב הרוח כבר בראשיתן, לפני שהדרדרו לכדי אפיזודה דיכאונית מלאה.
  • לחיות יותר את ההווה, בניגוד לעיסוק מחשבתי כפייתי בעבר ובעתיד, המתגבר מאד במצבי דיכאון ומוביל להחרפתו.
  • להתחבר יותר לחוויות החיים והדברים הקטנים המעוררים הנאה, חיבור הנוטה להתרופף מאד במצבים של דיכאון.
  • לפתח עמדה של קבלה כלפי רגשות ומחשבות גם כשאינם נעימים, ולתת להם לחלוף מבלי להיאבק בהם ולהתאמץ לשנותם.
  • לפתח יכולת "לערסל" בתודעה רגשות ומחשבות קשים ולא רצויים, מתוך עמדה של חמלה ודאגה לעצמך.
  • להרחיב את היכולת לחוות את חייך באופן ישיר ולא-שיפוטי, בניגוד לנטייה לחשוב, לבקר ולתקן.





כל חדשות MBCT »

פתיחת קבוצות MBCT

אין כרגע מידע על קבוצת MBCT העומדת להיפתח.

להצטרפות לרשימת הדיוור שלנו ולקבלת הודעה על פתיחת קבוצה – ניתן לפנות דרך "צור קשר" באתר.

כל המאמרים והידיעות »

וידאו: ראיון על MBCT בתוכנית הבריאות של ערוץ 10

הפסיכולוגית סמדר יהודה מתראיינת על שיטת MBCT בתוכנית הבריאות של פרופ' רפי קרסו בערוץ 10.

כתבה ב-Ynet על שיטת MBCT

מדור הבריאות של Ynet פירסם כתבה אודות שיטת MBCT.